Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אברה מנגיסטו חמאס : משפחת מנגיסטו העבירה סרטון לחמאס: "שחררו את אברה" : גם היום, שנים אחרי, אין לנו בספטמבר 2014 צעד מנגיסטו מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים, המשיך דרומה וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל.

אברה מנגיסטו חמאס : משפחת מנגיסטו העבירה סרטון לחמאס: "שחררו את אברה" : גם היום, שנים אחרי, אין לנו בספטמבר 2014 צעד מנגיסטו מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים, המשיך דרומה וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל.. גם היום, שנים אחרי, אין לנו בספטמבר 2014 צעד מנגיסטו מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים, המשיך דרומה וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל. שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: Посмотрите твиты по теме «#אברה_מנגיסטו» в твиттере. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט עשרה ילדים נולדו לאגרנש ואיילין מנגיסטו, אברה היה החמישי. חכ פנינה תמנו שטה סיפרה הערב על היום בו שמעה שאזרח ישראלי בן העדה האתיופית, אברה מנגיסטו, מוחזק בידי חמאס בעזה.חזקי ברוך 21/01/2020 22:57.

1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות. המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. העצרת, תחת הכותרת הנוער מתאחד למען אברה. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט עשרה ילדים נולדו לאגרנש ואיילין מנגיסטו, אברה היה החמישי.

אלף יום בעזה: צעדה למען אברה מנגיסטו
אלף יום בעזה: צעדה למען אברה מנגיסטו from www.ynet.co.il
אימו של אברה מנגיסטו מגיבה להקלטה של חמאס: 1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: כל כמה חודשים חמאס מפרסם הקלטה של ''חיילים'' שנמצאים בשבי שלו, ומשום מה בחלק מהפעמים זה זוכה להתייחסות בתגובה להודעה מספר 0. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. הבוקר (חמישי) הותר לראשונה לפרסום כי אזרח ישראלי, אברהם מנגיסטו, בן העדה האתיופית, נעדר ברצועת עזה זה כעשרה חודשים. אורון שאול, אברה מנגיסטו והדר גולדין. Посмотрите твиты по теме «#אברה_מנגיסטו» в твиттере.

אברה מנגיסטו שבוי בידי חמאס כבר 6 שנים.

אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות. ממשפחת מנגיסטו נמסר בתגובה כי דבריו של בלום אינם נכונים וכי הם חמורים בעיניהם. ביבי לעג לנכה סובל אברה מנגיסטו שלא הזכיר אותו בנאומו באום ובאף נאום כמעט והביא לאום הורים של חללים מתים ואת משפחת מנגיסטו השאיר בבית. לפי אלמנש, כיום בת 22, לפני שאברה חצה את הגבול לרצועת עזה, הוא היה נעדר פעמיים, ובכל פעם המשטרה החזירה אותו. אברה מנגיסטו (צילום באדיבות משפחת מנגיסטו). נציגי ארגון חמאס סיפרו בראיון לרשת 'אל גזירה' כי דחו הצעה ישראלית לחילופי השבויים בעזה: אימו של אברה מנגיסטו, אגרנש מנגיסטו, אמרה בתגובה להקלטה: דוח חדש של human rights watch קובע כי השניים הם ללא ספק מתמודדי נפש, ועל ארגון הטרור לשחררם | עד כה נמנעו ארגוני זכויות אדם מהתערבות פומבית בנושא, ובמטה לשחרור אברה מנגיסטו מקווים כי זה סימן לבאות. איילין מנגיסטו נפגש עם יור הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה. המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. משפחת מנגיסטו וקבוצת החברים למען אברה. כבר חמש שנים מוחזק אברה מנגיסטו (33) בשבי חמאס, ומשפחתו לא רואה את הסוף. יש לנו חוב מוסרי למשפחות השבויים והנעדרים, ומשפחת מנגיסטו היא חלק בלתי נפרד מהן.

אימו של אברה מנגיסטו מגיבה להקלטה של חמאס: כשהגיע למעבר התברר שמדובר באזרח. מאחורי השיר של שלומי ועדן מסתתר סיפור מצמרר. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: כבר חמש שנים מוחזק אברה מנגיסטו (33) בשבי חמאס, ומשפחתו לא רואה את הסוף.

מתפללים לאות חיים: - אשקלונים - אשקלון
מתפללים לאות חיים: - אשקלונים - אשקלון from www.ashkelonim.co.il
מדוע המדינה לא עושה מאמצים להחזרתו? אחיו של אברה, אילן מנגיסטו, שהשתתף בפגישה, אמר בריאיון ליעקב אייכלר בכאן הלילה כי הפגישה הייתה מאוד מהצד הישראלי נמסר כי המשתתפים ביקשו מיור הרשות הפלסטינית סיוע בשחרורו של מנגיסטו וקבלת אות חיים ממנו. חמש שנים שמשפחתו לא יודעת באיזה תנאים הוא. הבוקר (חמישי) הותר לראשונה לפרסום כי אזרח ישראלי, אברהם מנגיסטו, בן העדה האתיופית, נעדר ברצועת עזה זה כעשרה חודשים. 1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. כיצד יש אזרח ישראלי שמוחזק בידי חמאס ולא שומעים עליו בתקשורת? דוח חדש של human rights watch קובע כי השניים הם ללא ספק מתמודדי נפש, ועל ארגון הטרור לשחררם | עד כה נמנעו ארגוני זכויות אדם מהתערבות פומבית בנושא, ובמטה לשחרור אברה מנגיסטו מקווים כי זה סימן לבאות.

כשנחשפתי לפרשת אברה מנגיסטו זה ליווה אותי כל יום, חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות למענו.

גם היום, שנים אחרי, אין לנו בספטמבר 2014 צעד מנגיסטו מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים, המשיך דרומה וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט עשרה ילדים נולדו לאגרנש ואיילין מנגיסטו, אברה היה החמישי. 1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. לפי אלמנש, כיום בת 22, לפני שאברה חצה את הגבול לרצועת עזה, הוא היה נעדר פעמיים, ובכל פעם המשטרה החזירה אותו. הבוקר (חמישי) הותר לראשונה לפרסום כי אזרח ישראלי, אברהם מנגיסטו, בן העדה האתיופית, נעדר ברצועת עזה זה כעשרה חודשים. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. איילין מנגיסטו נפגש עם יור הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה. אחיו של אברה, אילן מנגיסטו, שהשתתף בפגישה, אמר בריאיון ליעקב אייכלר בכאן הלילה כי הפגישה הייתה מאוד מהצד הישראלי נמסר כי המשתתפים ביקשו מיור הרשות הפלסטינית סיוע בשחרורו של מנגיסטו וקבלת אות חיים ממנו. חמש שנים שמשפחתו לא יודעת באיזה תנאים הוא. Посмотрите твиты по теме «#אברה_מנגיסטו» в твиттере. בעקבות התערבותה, רק אחרי כשבועיים הגיע לראשונה נציג הממשלה לפגוש את המשפחה, וסיפר כי אברה מוחזק בידי חמאס. אימו של אברה מנגיסטו מגיבה להקלטה של חמאס:

המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. בתחילה התקבל מידע שלפיו הוא בידי חמאס אך כעת לא ידוע היכן הוא ■ טרם הותרו לפרסום פרטים על נסיבות היעלמו של הישראלי הנוסף. לפי אלמנש, כיום בת 22, לפני שאברה חצה את הגבול לרצועת עזה, הוא היה נעדר פעמיים, ובכל פעם המשטרה החזירה אותו. אברה מנגיסטו, כעת בן 33, יליד אתיופיה, שחור, שזוהי הסיבה למה הוא לא נמצא בראש סדר העדיפויות של הממשלה או בסדר העדיפויות בכלל, נמצא בשבי חמאס מתאריך ה 7.9.2014. מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו).

דיווח פלסטיני: "ישראל לא דרשה את השבתו של אברה מנגיסטו ...
דיווח פלסטיני: "ישראל לא דרשה את השבתו של אברה מנגיסטו ... from img.wcdn.co.il
כבר חמש שנים מוחזק אברה מנגיסטו (33) בשבי חמאס, ומשפחתו לא רואה את הסוף. Посмотрите твиты по теме «#אברה_מנגיסטו» в твиттере. הוא עלה לישראל בגיל חמש והמשפחה עברה לשכונת. אברה מנגיסטו (צילום באדיבות משפחת מנגיסטו). נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. אחיו של אברה, אילן מנגיסטו, שהשתתף בפגישה, אמר בריאיון ליעקב אייכלר בכאן הלילה כי הפגישה הייתה מאוד מהצד הישראלי נמסר כי המשתתפים ביקשו מיור הרשות הפלסטינית סיוע בשחרורו של מנגיסטו וקבלת אות חיים ממנו. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. העצרת, תחת הכותרת הנוער מתאחד למען אברה.

בלעדיכם זה לא יוכל לקרות.

ביבי לעג לנכה סובל אברה מנגיסטו שלא הזכיר אותו בנאומו באום ובאף נאום כמעט והביא לאום הורים של חללים מתים ואת משפחת מנגיסטו השאיר בבית. חכ פנינה תמנו שטה סיפרה הערב על היום בו שמעה שאזרח ישראלי בן העדה האתיופית, אברה מנגיסטו, מוחזק בידי חמאס בעזה.חזקי ברוך 21/01/2020 22:57. שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: כל כמה חודשים חמאס מפרסם הקלטה של ''חיילים'' שנמצאים בשבי שלו, ומשום מה בחלק מהפעמים זה זוכה להתייחסות בתגובה להודעה מספר 0. המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו). אורון שאול, אברה מנגיסטו והדר גולדין. לפי אלמנש, כיום בת 22, לפני שאברה חצה את הגבול לרצועת עזה, הוא היה נעדר פעמיים, ובכל פעם המשטרה החזירה אותו. אברה מנגיסטו שבוי בידי חמאס כבר 6 שנים. מדוע המדינה לא עושה מאמצים להחזרתו? חמאס ניסה להונות את ישראל והשיב בחיוב , אנשי חמאס אמרו שיעבירו את האתיופי, כפי שכינו את מנגיסטו. הבוקר (חמישי) הותר לראשונה לפרסום כי אזרח ישראלי, אברהם מנגיסטו, בן העדה האתיופית, נעדר ברצועת עזה זה כעשרה חודשים. בלעדיכם זה לא יוכל לקרות.

יש לנו חוב מוסרי למשפחות השבויים והנעדרים, ומשפחת מנגיסטו היא חלק בלתי נפרד מהן אברה מנגיסטו. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט עשרה ילדים נולדו לאגרנש ואיילין מנגיסטו, אברה היה החמישי.